9 Ekim 2007 Salı

LİSE 1.SINIF Ingilizce dersinde yanimda bir kiz.....

>>>>>>>>>>>LİSE 1.SINIF Ingilizce dersinde yanimda bir kiz oturuyordu
>>>>>>>>>>>onun için “benim en iyi arkadasim” diyordum..ama ben
>>>>onun ipek gibi saçlarina bakip
>>>>>>>>>>>onu sevdiğimi söylemek istiyordum ..Ama o bana benim ona
>>>>>>>>>>>baktigim gözle bakmiyordu bunu biliyordum, dersten sonra
>>>>>>>>>>>kalkti ve geçen gün sinifta olmadigi için o günün
>>>>>>>>>>>notlarini istedi ona notlari verirken bana tesekkür etti

>>>>>>>>>>>ve yanagimdan öptü. >>>>>>>>bilmesini istiyordum, onu çok
>>>>>>>>>>>seviyordum ama söyleyemiyordum
>nedenini bilmiyorum ama çok
>>>>>>>>>>>utaniyordum.. LİSE 2.SINIF Telefonum çaldi, arayan oydu ve
>>>>>>>>>>>agliyordu bana askin nasil
>>>>
>>>>>>>>>>>kalbini kirdigini anlatti, beni evine çagirdi, yalniz
>>>>>>>>>>>kalmak istemedigini söyledi, bende tabiki gittim, koltuga,
>>>>>>>>>>>onun yanina oturdum, güzel gözlerine bakmaya basladim ve
>>>>>>>>>>>onu sevdiğimi söylemek istiyordum, 2 saat sonra Drew

>>>>>>>>>>>Barrymore'un bir filmi basladi ve onu izledik filmi
>>>>>>>>>>>izledikten sonra uyumaya karar verdi, bana her sey için
>>>>>>>>>>>tesekkür etti ve yanagimdan öptü. Onu sadece
>arkadas olarak
>>>>>>>>>>>istemedigimi bilmesini istiyordum, onu çok seviyordum ama
>>>>>>>>>>>söyleyemiyordum nedenini bilmiyorum ama çok utaniyordum..
>>>>
>>>>>>>>>>>SON SINIF Mezuniyet balosundan bir gün önce yanima geldi
>>>>>>>>>>>ve "çiktigim çocuk hasta ve partiye gelemeyecek" dedi,
>>>>>>>>>>>benimde çiktigim biri yoktu ve 7. sinifta birbirimize söz

>>>>>>>>>>>vermistik eger çiktigimiz biri olmazsa partilere birlikte
>>>>>>>>>>>gidecektik, "en iyi arkadas" olarak. Ve partiye birlikte
>>>>>>>>>>>gittik, o aksam çok güzeldi, her sey yolunda gitti,
>>>>>>>>>>>partiden sonra onu
>evine kapisinin önüne kadar biraktim, kapinin önünde
>>>>>>>>>>>ona baktim o da bana o güzel gözleriyle gülümseyerek
>>>>>>>>>>>bakti.onu sevdiğimi söylemek istiyordum
>>>>Ama o bana benim
>>>>>>>>>>>ona baktigim gözle bakmiyordu bunu biliyordum, bana
>>>>>>>>>>>"hayatimin en güzel zamanini geçirdigini" söyledi ve

>>>>>>>>>>>yanagimdan öptü. Onu sadece onu sevdiğimi söylemek
>>>>>>>>>>>istiyordum , onu çok seviyordum ama söyleyemiyordum
>>>>>>>>>>>nedenini bilmiyorum ama çok utaniyordum.. Günler,
>>>>>>>>>>>haftalar, aylar geçti ve mezuniyet günü geldi çatti..
>>>>>>>>>>>Sürekli onu
>
>>>>>>>>>>>izledim Diplomasini almak için sahneye çikarken sanki
>>>>>>>>>>>havada süzülen bir melek gibiydi. onu sevdiğimi söylemek
>>>>>>>>>>>istiyordum
>>>>
>>>>>>>>>>>..Ama o bana benim ona baktigim gözle bakmiyordu bunu

>>>>>>>>>>>biliyordum. Herkes evine gitmeden önce yanima geldi ve
>>>>>>>>>>>aglayarak bana sarildi sonra basini omzuma koydu ve "sen
>>>>>>>>>>>benim en iyi arkadasimsin, tesekkürler" deyip yanagimdan
>>>>>>>>>>>öptü. onu sevdiğimi söylemek istiyordum
>>>>
>>>>>>>>>>>istiyordum, onu çok seviyordum ama söyleyemiyordum
>>>>>>>>>>>nedenini
>
>>>>>>>>>>>bilmiyorum ama çok utaniyordum.. Aradan yillar geçti.. Bir
>>>>>>>>>>>kilisedeyim ve o kizin nikahini izliyorum..evet artik
>>>>>>>>>>>evleniyordu, onun
>>>>"evet, kabul ediyorum"
demesini, yeni
>>>>>>>>>>>hayatina girmesini izledim, baska bir adamla evli olarak.
>>>>>>>>>>>onu sevdiğimi söylemek istiyordum
>>>>
>>>>>>>>>>>i..Ama o bana benim ona baktigim gözle bakmiyordu bunu
>>>>>>>>>>>biliyordum. Yeni hayatina girmeden önce yanima geldi ve
>>>>>>>>>>>"nikahima geldin tesekkürler" deyip yanagimdan öptü. onu
>>>>>>>>>>>sevdiğimi söylemek
>istiyordum
>>>>ii
>>>>>>>>>>>, onu çok seviyordum ama söyleyemiyordum nedenini
>>>>>>>>>>>bilmiyorum ama çok utaniyordum.. Yillar çok çabuk geçti..
>>>>>>>>>>>Su an
benim bir zamanlar en
>>>>iyi arkadasim olan kizin tabutuna
>>>>>>>>>>>bakiyorum, esyalari toplanirken lise yillarinda yazdigi
>>>>>>>>>>>günlügü ortaya çikti..Hemen günlügünü aldim ve günlükte
>>>>>>>>>>>okudugum satirlar söyleydi.. "Onun gözlerine bakarak onun
>>>>>>>>>>>benim olmasini diledim..Ama o bana benim ona baktigim
>>>>>>>>>>>gözle bakmiyordu bunu biliyordum. Onu sadece ARKADAS
>>>>>>>>>>>OLARAK
>
>>>>>>>>>>>İSTEMEDİĞİMİ BİLMESİNİ İSTİYORDUM, onu çok seviyordum ama
>>>>>>>>>>>söyleyemiyordum nedenini bilmiyorum ama çok

>>>>>>>>>>>utaniyordum..Keske bana beni bir kez sevdigini
>>>>>>>>>>>söyleseydi.."
>>>>
>>>>>>>>>>>Böyle kaybetmektense sevdiginizi söyleyerek kaybedin...
>>>>>>>>>>> ??????
>

8 yorum:

Adsız dedi ki...

gercekten etkili bir yazı çok beğendim çok haklı

Adsız dedi ki...

bence çok hoş anlamlı vede doğru bu olay gerçekmi yahu şimdi nerede öle günlük felan:d

Adsız dedi ki...

ama ya kız gerçekten sevmiyorsa dostlukları bitmezmiydi???

Adsız dedi ki...

bende bu yazıyı okutuktan sonra sevdıgım kısıye onu cok svdıgımı soedım ama ne yasıkkı o benı sevmıomus:! ınanın bu da hada kotu bbır duygu!!

Adsız dedi ki...

yha içim çok kötü cızzz etti yha çok güzeldi sonu kötü oldu ama...benim sorunum daha farklı ben kimseyi sevemiyorum......

Adsız dedi ki...

ßen ßiRini sewioRum we aynı kişiyi arkadaşım sewio ben herkezden herşeyden çok sewioRum onu ama daha yeni çıktığından ayrıldı çok sewiorum onu ama bi sorun wardı benim kankm onu sewiodu napmalıyım sizce gidip ondan hşlanmaktan öte bişe hisstğimi söledimm ama arada arkadaşlarımız war we bu çok zor bişi... kollarıma faça bile attım çok sewiorum onu ölesiye sewioRum hastahanelik oldum yakında sigara alkol ne warsa onlara başlıcam die çok korkuyorum ltfen ßi şey önerir misiniz YaSiNiMMmMM aşkım benim Ş..E..Y..M..A:(:(

Klaxer dedi ki...

Bu kadar kendını yıpratmaya degecek bırınınde sana karsılık vermesı gerekır dıye dusunuyorum bıraz ısık alıyorsan gıt konus derım aksı halde degmez. Dunyada cok ınsan var.. Bırde sen duygularını soyle ıstersen bırak kararı o versın ya arkadasını secer yada senı.. Tabı bu ne kadar ahlakı tartısılır..

Adsız dedi ki...

yha uf bea çok süper bişeymiş bu ama artık böle şeyler kalmadı yha ama keşke olsa çok güzel